Serwis pogwarancyjny
Serwis centralny CAS Polska realizuje naprawy urządzeń sprzedanych przez CAS Polska również po upływnie gwarancji. Zryczałtowane stawki naprawy oraz bogaty zasób części zamiennych gwarantują sprawną naprawę bez ponoszenia zbędnych wydatków.
Dzięki bogatemu doświadczeniu pracowników Serwisu CAS Polska realizujemy również naprawy wag innych marek.
W celu skorzystania z usług odpłatnych serwisu CAS Polska należy postępować według poniższych zasad:
- Należy sprawdzić, czy problem można rozwiązać korzystając z instrukcji obsługi. W szczególności należy sprawdzić czy urządzenie jest podłączone do zasilania (lub zainstalowane zostały baterie). W końcowej części instrukcji obsługi danego urządzenia opisane są najczęściej spotykane problemy oraz sposób postępowania. W przypadku zagubienia instrukcji w wersji drukowanej można ją pobrać z naszego serwisu z działu Do pobrania.
- W przypadku potwierdzenia przez CAS Polska konieczności przesłania urządzenia do Serwisu Centralnego prosimy o zastosowanie się do poniższych reguł:
- pobrać oraz wypełnić Zgłoszenie serwisowe, a następnie przesłać je do CAS Polska faksem na numer 22 5719471 lub mailem na adres: serwis@wagicas.pl.
- urządzenie zapakować do oryginalnego pudełka, a w przypadku jego braku zabezpieczyć w taki sposób, aby zapobiec uszkodzeniom w trakcie transportu,
- Po otrzymaniu takiego zgłoszenia CAS Polska nadaje numer sprawy serwisowej oraz organizuje transport tego urządzenia do serwisu.
- Numer sprawy serwisowej należy w sposób widoczny umieścić na przesyłce. Przesyłki bez tego numeru nie będą przyjmowane.
- Do przesyłki należy dołączyć przygotowane dokumenty (kartę gwarancyjną, kopię faktury zakupu oraz wypełnione zgłoszenie).
- Po dokonaniu weryfikacji pracownicy CAS Polska kontaktują się z właścicielem urządzenia w celu ustalenia zakresu i kosztów naprawy oraz sposobu płatności.
- Przesyłki wysłane niezgodnie z powyższymi zasadami, w szczególności bez numeru RMA na przesyłce nie będą przyjmowane.