Wagi CAS
Twój koszyk jest pusty.
Przejdź do koszyka

Polityka jakości

Głównym celem działalności naszej firmy jest dystrybucja serwis wag elektronicznych i sprzętu do wyposażenia placówek handlowych gastronomicznych magazynowych przy zachowaniu wymaganej jakości wyrobów jak i świadczonej usługi.

 

Uzyskujemy wymaganą jakość poprzez: 

  • Zaangażowanie pracowników w świadczenie wyrobów i usług spełniających wymagania klienta
  • Wdrożenie i utrzymywanie systemu zarządzania jakością pozwalającego na dobrą organizację pracy dającą satysfakcję naszym klientom i pracownikom
  • Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością i spełnianie wymagań

Jakość służy osiągnięciu celu strategicznego jakim jest pozytywny wynik ekonomiczny oraz konkurencyjność w stosunku do innych organizacji.

 

Certyfikat ISO 9001_PL

Certyfikat ISO 9001_EN

Piotr Dobruszek
Dyrektor Generalny
CAS Polska Sp. z o.o.