Regulamin
Sklep internetowy pod adresem www.caspolska.pl jest prowadzony przez CAS Polska Sp. z o.o. wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000210580, NIP:524-23-33-481, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pola Karolińskie 4.
- Warunki ogólne:
- Sklep internetowy CAS Polska jest elementem serwisu internetowego dostępnego w sieci komputerowej Internet pod adresem: www.caspolska.pl.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci komputerowej Internet.
- Zakupów w sklepie internetowym mogą dokonywać wyłącznie podmioty gospodarcze kupujące oferowane towary do dalszej odsprzedaży lub na własny użytek. Sklep nie prowadzi sprzedaży dla konsumentów.
- Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami netto (bez podatku VAT), o ile nie zaznaczono inaczej.
- Zamówienia:
- Zamówienia mogą być składane wyłącznie poprzez wypełnienie stosownych formularzy w ramach sklepu internetowego CAS Polska.
- Po wypełnieniu wszystkich pól zamówienie jest przekazywane do realizacji.
- W momencie przekazania zamówienia do realizacji zamawiający otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia wraz z treścią zamówienia.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wszelkich danych niezbędnych do zawarcia transakcji.
- Po otrzymaniu zamówienia pracownik CAS Polska kontaktuje się z Zamawiającym w celu ostatecznego potwierdzenia zamówienia oraz uzgodnienia formy zapłaty (np. przekazania faktury pro-forma).
- Zamówienia niekompletne (w szczególności nie zawierające pełnych danych kontrahenta) nie będą realizowane. Pracownik CAS Polska podejmie 3 próby nawiązania kontaktu w celu wyjaśnienia wątpliwości i uzupełnienia danych. W przypadku nieuzyskania wystarczających informacji przez okres 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, zostanie ono anulowane.
- Płatności:
- Podstawową formą zapłaty za zamówiony towar jest przedpłata na rachunek bankowy.
- W przypadku wybranych produktów dopuszczalna jest wysyłka towaru za pobraniem, jednak zamawiający zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych z pobraniem. Możliwość wysłania towaru za pobraniem każdorazowo wymaga potwierdzenia ze strony CAS Polska.
- Dla partnerów handlowych CAS Polska składających zamówienia poprzez sklep internetowy obowiązują terminy płatności wynikające z aktualnie obowiązujących umów handlowych lub warunków promocji.
- Dostawa towaru:
- W zależności od ilości i rodzaju towaru jest on dostarczany firmą kurierską DHL lub transportem drogowym DSV.
- CAS Polska dokłada wszelkich starań, aby oferowany towar był stale dostępny. Może jednak wystąpić sytuacja chwilowego braku zamówionego towaru. W takiej sytuacji Zamawiający zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji oraz możliwych wariantach realizacji zamówienia.
- Z zastrzeżeniem punktu poprzedzającego towar jest wysyłany następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia i jest dostarczany kolejnego dnia roboczego.
- CAS Polska zastrzega sobie prawo zrealizowania transakcji przez wskazanego przez siebie partnera handlowego na warunkach ustalonych w złożonym zamówieniu.
- Gwarancja
- CAS Polska udziela gwarancji na oferowane towary na okres 24 miesięcy od dnia zakupu towaru, z możliwością wydłużenia gwarancji na urządzenia marki CAS do 36 miesięcy, po uprzedniej rejestracji w serwisie www.caspolska.pl.
- Gwarancja jest świadczona na zasadach door-to-door, czyli użytkownik zakupionego produktu nie ponosi kosztów związanych z naprawą, za wyjątkiem ewentualnych kosztów legalizacji ponownej.
- Szczegółowe zasady gwarancji są każdorazowo określone w karcie gwarancyjnej dostarczanej wraz z towarem lub fakturą.
- Zwrot towaru
- Prosimy o przemyślane zakupy. Sklep internetowy CAS Polska nie przyjmuje zwrotu towarów.
- Ze względu na ograniczenie wynikające z punktu I.3 kupujący nie są konsumentami w myśl Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. W związku z tym Kupującemu nie przysługuje prawo do zwrotu towaru.
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny:
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient, kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym kupił nowy produkt.
- Kupujący, który chce zwrócić zużyty sprzęt proszony jest o kontakt z CAS Polska w celu ustalenia sposobu dokonania zwrotu.
- Dane osobowe:
- W związku z ograniczeniem określonym w punkcie I.3 wszelkie dane podawane w procesie składania zamówienia nie stanowią zbioru danych osobowych, gdyż służą wyłącznie do zawarcia transakcji sprzedaży.
- CAS Polska gwarantuje, że wszelkie dane podane w związku z zamówieniem zostaną wykorzystane wyłącznie do zawarcia transakcji sprzedaży i nie będą przekazywane, użyczane ani odsprzedawane innym podmiotom.
- Sprawy sporne
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.